Oferta

Izotermy i chłodnie

izotermy-i-chlodnie

Nadwozia izotermiczne przeznaczone są do przewozu towarów w warunkach stosunkowo stabilnej temperatury i wilgotności powietrza, wrażliwych na skoki temperatur, nie wymagających stałej, dokładnie regulowanej temperatury przewozu. Nadwozia, niezależnie od warunków klimatycznych, chronią towar przed ekstremalnymi temperaturami w ciągu całego roku. Odpowiednio dobrane agregaty chłodnicze predestynują te nadwozia do przewozu artykułów żywnościowych schłodzonych, z płynną regulacją temperatury towaru w zakresie od +12°C do 0°C ­ klasa FRA wg umowy ATP, współczynnik k<0,7 [W/m 2K].

 

Nadwozia chłodnicze przeznaczone są dla grupy odbiorców, którzy w asortymencie przewożonych towarów posiadają artykuły żywnościowe zamrożone i głęboko zamrożone. Nadwozia o globalnym współczynniku przenikania ciepła k < 0,4 {W/m2 K}, wyposażone w odpowiednio dobrane agregaty chłodnicze pozwalają na przewóz towarów w dowolnie zadanej, kontrolowanej temperaturze, w przedziale od + 12° C do ­ 20° C ­ klasa FRC wg ATP.

Lodownie

lodownie

Lodownie są zabudowami specjalistycznymi przeznaczonymi do dystrybucji lodów i mrożonek. Nadwozia lodownie są izotermicznymi, o wzmocnionej izolacji (współczynnik k<0,4 [W/m 2K]) nadwoziami wielokomorowymi, wykonanymi z warstwowych płyt izolowanych, o poszyciach zewnętrznym i wewnętrznym z laminatu poliestrowo­szklanego.

Wyposażone w agregat chłodniczy z płytami eutektycznymi jako źródło chłodu, pozwalają przy średniej temperaturze zewnętrznej + 30° C utrzymać temperaturę wewnątrz nadwozia na poziomie ­ 20°C (klasa RRC w umowy ATP) przez co najmniej 12 godzin. Komory w nadwoziach oddzielone są lekkimi, ażurowymi, demontowalnymi konstrukcjami ze stopów aluminium, zapobiegającymi przemieszczaniu się towaru.

Kontenery

kontenery

Nadwozia kontenerowe wykonywane są jako sztywna konstrukcja szkieletowa z poszyciami zewnętrznymi ze stopów aluminiowych. Zabezpieczają towar przed wpływem warunków zewnętrznych takich jak kurz, wilgoć itp., nie zabezpieczając towaru przed zmianami temperatury.

Skrzynie i wywrotki

skrzynie-i-wywrotki

Konstrukcje ram zabudów skrzyniowych wykonane są z aluminium lub stali, w zależności od potrzeb klienta. Podłoga wypełniona jest antypoślizgową sklejką wodoodporną a całość wykończona jest dookoła profilem aluminiowym. Zamknięcia burtowe oraz burty wykonane są z aluminium. Oprócz tego istnieje możliwość zamontowania dodatkowego wyposażenia w postaci skrzynek narzędziowych, uchwytów podłogowych, stopnia ułatwiającego wchodzenie na skrzynie ładunkową oraz wzmocnionej ściany przedniej.

 

Wywrotki wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy. Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków o znacznym zagęszczeniu i zwiększonej wadze np. żwir, piasek, materiały bitumiczne. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy budowlane oraz zajmujące się budową dróg. Dzięki dużej mobilności oraz możliwościom transportowym wywrotki tego typu są również używane przez przedsiębiorstwa komunalne oczyszczania miast.

Adaptacje furgonów

adaptacje-furgonow

Izolowanie nadwozia samochodowego typu furgon ma na celu dostosowanie go do transportu produktów i towarów w określonych warunkach temperaturowych. Odpowiednio dobrany agregat chłodniczy zapewnia nam określone warunki termiczne , w trakcie jazdy i na postoju. Dzięki czemu tak wykonany furgon znakomicie spełnia rolę transportu artykułów spożywczych, leków, oraz innych wyrobów wymagających warunków temperaturowych.

Wyposażenie dodatkowe

wyposazenie-dodatkowe